menatap indahnya senyuman di wajah mu.. membuat
ku terdiam dan terpaku..

Thursday 26 April 2012

nak percaya atau tak?

hahaha. terkejutlah kan lepas tahu citer kau yg dulu.. haha.. dulu kau playgirl ke?
yang berpegang pada moto dishonest no 1, faithful jauh mlayang lalala..~??
tapi tape.. aku anggap tu citer lepas, and skarang aku tahu kau takan buat macam tu dekat
aku.. aku saje jek citer kan balik.. :)
yg penting skarang bende tu kau tak jatuhkan dkat aku.. coz i really really love you syg's.. :)
tape2.. lupakan yg di belakang dan kite terus maju kehadapan dengan kehidupan kite.. :)
aku rasa bahagia sangat2 dengan kau skarang.. :) sumpah aku tak tipu.. :)
jujur dengan seikhlas hati aku,aku btahu memang aku happy sangat2.. :) aku terima kau dengan
seadanya.. :)
ya Allah.. kau rahmati lah hubungan kami ni ya Allah.. jadikanlah hubungan kami bukan untuk
sementara,tapi adalah untuk selamanya.. sesungguhnya hanya pada mu ku berserah dan kepada
mu jua tempat aku memohon agar kehidupan kami bahagia selamanya.. jauhkanlah hubungan
kami dari segala prasangka buruk.. tetapkanlah hati kami agar menjadi hati yang ikhlas untuk
perkara yang paling indah dalam hidup setiap insan.. satukan lah hati kami ya Allah..
hanya pada mu ku memohon..
amin..

No comments:

Post a Comment

thanks comment.. ^_^